ГО «Школа політичної аналітики НаУКМА» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг щодо організації соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (1 хвиля)

ГО «Школа політичної аналітики НаУКМА» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг щодо організації соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (1 хвиля)

Громадська організація «Школа політичної аналітики НаУКМА» в межах реалізації проєкту за підтримки Pact Inc., оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг щодо організації соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (онлайн).

До участі у тендері запрошуються соціологічні, дослідницькі компанії/агенції України, які мають позитивний досвід проведення соціологічних досліджень. 

Фокус-групові дослідження ШПА мають на меті визначити основні потреби та запити деокупованих громад Сходу та Півдня України.

Організація соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (рекрутинг, технічне забезпечення)

Підрядник буде відповідальний за надання таких послуг:

  • Розробка скрінера для рекрутингу учасників фокус-груп на основі узгоджених із Замовником критеріїв;
  • Рекрутинг респондентів для участі в дослідженні;
  • Забезпечення, зокрема технічне, участі інформантів у фокус-групах  та фіксація (запису);
  • Транскрибування фокус-групових дискусій.

Розробка гайду, модерація та аналіз здійснюються ЗАМОВНИКОМ

Вимоги до послуг:

  • рекрутинг та технічне забезпечення потрібні для фокус-груп, які будуть проведені в онлайн-форматі.
  • Всі фокус-групи будуть проведені в одну хвилю: листопад – грудень 2024 року. Загальна кількість фокус-груп: до 15.
  • Учасниками фокус-груп мають бути мешканці визначених спільно з Замовником деокупованих громад Харківської, Херсонської та Миколаївської областей.
  • Рекрутинг у громадах має відбивати (поточну) соціально-демографічну структуру громад, вік учасників – 18+.
  • Остаточний перелік громад, кількість фокус-груп у хвилі, питання скрінера та графік проведення фокус-груп мають бути погоджені Замовником.
  • Для кожної ФГД має бути забезпечена участь як мінімум 8 осіб, оптимальна кількість учасників – 10.
  • Замовнику мають бути надані: заповнені скрінери учасників, відео та аудіо записи фокус-групових дискусій, транскрипти/стенограми фокус-групових дискусій.

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Попередній досвід у проведенні фокус-групових досліджень або рекрутингу для них (підтвердження – наукові публікації за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО аналітичні звіти за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО копії договорів про виконання таких проєктів).
  2. Висококваліфіковані співробітники (наявність профільної освіта та досвіду роботи у співробітників).
  3. Організаційне членство або індивідуальне членство співробітників в українських та міжнародних професійних асоціаціях (підтвердження – сертифікат або довідка від професійної асоціації): мінімум один співробітник організації є членом/кинею: або Соціологічної асоціації України (САУ), або Міжнародної соціологічної асоціації (International Sociological Association – ISA), або Європейської спілки досліджень громадської думки та маркетингових досліджень (European Society for Opinion and Marketing Research – ESOMAR), або Української асоціації маркетингу.
  4. Попередній досвід роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги буде перевагою.
  5. Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу.

Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для участі у тендері необхідно надати заявку, що має містити:

  • Комерційна пропозиція з вартістю окресленої послуги, описом методології рекрутингу (відбору) учасників фокус-груп, строками проведення рекрутингу, запланованим часовим проміжком для планування розкладу фокус-груп , строками надання транскриптів/стенограм після проведення фокус-груп.[1] 
  • Інформацію про заявника, контактні дані, реєстраційні документи (копію  Витягу з Єдиного державного  реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта).
  • Опис реалізованих аналогічних ініціатив, посилання на проведені дослідження.
  • Інші документи, що підтверджують відповідість Учасника вимогам до учасників.
  • Рекомендаційні листи (за наявності).

Пропозиції просимо надсилати до 23:59 20 жовтня 2024 року на електронну пошту spa@ukma.edu.ua з копією на anastasiia.kuleba@gmail.com (тема листа: «Тендер 1 хвиля фокус-групових дискусій»)

Контактна особа в разі виникнення додаткових питань щодо тендеру: Антон Суслов, anton.suslov@ukma.edu.ua.

Позитивний досвід  проведення соціологічних опитувань та досліджень є визначальною вимогою. Визначення переможця тендеру буде відбуватись за критеріями вартості пропозиції та якості пропозиції.