Громадська організація «Школа політичної аналітики НаУКМА» в межах реалізації проєкту за підтримки Pact Inc., оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг щодо організації соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (онлайн).
До участі у тендері запрошуються соціологічні, дослідницькі компанії/агенції України, які мають позитивний досвід проведення соціологічних досліджень.
Фокус-групові дослідження ШПА мають на меті визначити основні потреби та запити деокупованих громад Сходу та Півдня України.
Організація соціологічного дослідження у форматі фокус-групових дискусій (рекрутинг, технічне забезпечення)
Підрядник буде відповідальний за надання таких послуг:
- Розробка скрінера для рекрутингу учасників фокус-груп на основі узгоджених із Замовником критеріїв;
- Рекрутинг респондентів для участі в дослідженні;
- Забезпечення, зокрема технічне, участі інформантів у фокус-групах та фіксація (запису);
- Транскрибування фокус-групових дискусій.
Розробка гайду, модерація та аналіз здійснюються ЗАМОВНИКОМ
Вимоги до послуг:
- рекрутинг та технічне забезпечення потрібні для фокус-груп, які будуть проведені в онлайн-форматі.
- Всі фокус-групи будуть проведені в одну хвилю: листопад – грудень 2024 року. Загальна кількість фокус-груп: до 15.
- Учасниками фокус-груп мають бути мешканці визначених спільно з Замовником деокупованих громад Харківської, Херсонської та Миколаївської областей.
- Рекрутинг у громадах має відбивати (поточну) соціально-демографічну структуру громад, вік учасників – 18+.
- Остаточний перелік громад, кількість фокус-груп у хвилі, питання скрінера та графік проведення фокус-груп мають бути погоджені Замовником.
- Для кожної ФГД має бути забезпечена участь як мінімум 8 осіб, оптимальна кількість учасників – 10.
- Замовнику мають бути надані: заповнені скрінери учасників, відео та аудіо записи фокус-групових дискусій, транскрипти/стенограми фокус-групових дискусій.
Вимоги до учасників тендеру:
- Попередній досвід у проведенні фокус-групових досліджень або рекрутингу для них (підтвердження – наукові публікації за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО аналітичні звіти за результатами таких проєктів, в яких вказано виконавця АБО копії договорів про виконання таких проєктів).
- Висококваліфіковані співробітники (наявність профільної освіта та досвіду роботи у співробітників).
- Організаційне членство або індивідуальне членство співробітників в українських та міжнародних професійних асоціаціях (підтвердження – сертифікат або довідка від професійної асоціації): мінімум один співробітник організації є членом/кинею: або Соціологічної асоціації України (САУ), або Міжнародної соціологічної асоціації (International Sociological Association – ISA), або Європейської спілки досліджень громадської думки та маркетингових досліджень (European Society for Opinion and Marketing Research – ESOMAR), або Української асоціації маркетингу.
- Попередній досвід роботи з міжнародними організаціями та/або проектами міжнародної технічної допомоги буде перевагою.
- Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу.
Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для участі у тендері необхідно надати заявку, що має містити:
- Комерційна пропозиція з вартістю окресленої послуги, описом методології рекрутингу (відбору) учасників фокус-груп, строками проведення рекрутингу, запланованим часовим проміжком для планування розкладу фокус-груп , строками надання транскриптів/стенограм після проведення фокус-груп.[1]
- Інформацію про заявника, контактні дані, реєстраційні документи (копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта).
- Опис реалізованих аналогічних ініціатив, посилання на проведені дослідження.
- Інші документи, що підтверджують відповідість Учасника вимогам до учасників.
- Рекомендаційні листи (за наявності).
Пропозиції просимо надсилати до 23:59 20 жовтня 2024 року на електронну пошту spa@ukma.edu.ua з копією на anastasiia.kuleba@gmail.com (тема листа: «Тендер 1 хвиля фокус-групових дискусій»)
Контактна особа в разі виникнення додаткових питань щодо тендеру: Антон Суслов, anton.suslov@ukma.edu.ua.
Позитивний досвід проведення соціологічних опитувань та досліджень є визначальною вимогою. Визначення переможця тендеру буде відбуватись за критеріями вартості пропозиції та якості пропозиції.